Щоб себе показати або 10 способів менше часу витрачати на соціальні мережі


Я помічаю, що у соціальними мережами ми користуємося у більшості випадків з трьох причин: 
1.себе показати
2.себе порівняти
3.себе продати

...і з однієї потреби: 

У першому випадку ми задовільняємо нашу нарцистичну потребу, яка чим раз тим більше і більше стає ненаситною. І це вже частий запит на психотерапію («у мене все є, але я не відчуваю задоволення»)

У другому випадку ми порівнюємо своє життя та досягнення з життям інших, і це також нарцистична потреба (психотерапевтичний запит: «я нікчемний/на, у свої 23 нічого недосягнув/ла»)

У третьому варіанті, ми демонструємо свою цінність, яку хочемо продати чи нав´язати іншим. І це теж нарцистина потреба (психотерапевтичний запит через брак похвали та визнання: «глянь, я розумний/на і класний/на, глянь-глянь»)

"ми прагнемо визнання"

Я зауважую, як я:
1.багато часу витрачаю на перелистування сторінок, і це просто механічна дія
2.втомлююся від безсенсовості
3.дратуюся на свою залежність
4.як усі інші переглядаю Like❤, і це жахливо




Ось декілька порад щодо "фейсбучної та інстаграмної дієти":
  1. Пишіть свої пости у нотатках і створюйте заплановані дописи на декілька днів наперед
  2. Уникайте написання коментарів та "лайків"
  3. Користуйтеся Google, якщо конкретно вас щось цікавить
  4. Не вмикайте мобільний інтернет та «віфі» у неділю- "офлайн день"
  5. Запрошуйте на зустріч, щоб розповісти про враження від події
  6. Під час спілкування телефон тримайте у сумці чи у кишені. На столі має бути лише їжа або книги
  7. Надавайте перевагу телефонному дзвінку чи смс
  8. Встановіть часові обмеження для можливого користування (з 9:00 до 21:00)
  9. Перед сном вимикайте Інтернет
  10. ___________________________тут може бути ваш варіант....чекаю на коментарі

Коментарі

  1. Це все прописні істини... Але тарифний план коштовний - байтів надає ого-го, треба їх використати...(

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації